tjoho

historian går väl helt okej skulle jag vilja säga
kan inte allting på power pointen men det mesta!
skulle dock vara bra om jag kunde öva in lite tyska glosor också
men jag tror jag får kliva upp tidigt och göra det imorgon istället!

har just bokat ett pass inför imorgon också
kan inte kräva av emilie att hon följer med eftersom
hon har dessutom ridning 2 dagar, kul om hon följer med såklart
men om inte så måste jag väl fan klara av det själv
våga lite mer, är ett steg mot bättre sjävlkänsla
även om jag inte tror att jag har så svårt för att våga det där
så gör det ju ingenting om jag lär mig att känna mig lite säkrare, right?

nu blir det nog kolla igenom power pointen one more time och sen sova
har redan borstat tänderna osv så!

taggad inför en förhoppningsvis bra helg
vet dock inte vad jag ska göra
men det lär väl komma upp någonting
det måste det iallafall :)
or i get mad

Kommentarer
Postat av: Emilie

vad har du bokat?

2008-11-13 @ 22:28:30
URL: http://emjc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0