memories last forever

då jag är ensam tänker jag så jävla mycket på allting, och då menar jag verkligen ALLTING
och då jag ser kärleksfilmer och sånt tjaffs så blir det hela mycket värre
för då tänker jag bara på hur det kunde varit och hur jag vill ha det... och blablabla.. ni vet.
jag är svag för allt som har med kärlek att göra tror jag.
dom som aldrig någonsin varit kär tycker jag riktigt synd om
att aldrig ha fått känna på den där känslan, pirret i magen
håret som reser sig och kroppen som darrar, det är nervöst och spännande på samma gång
jag minns... första gången våra läppar nuddades, min arm darrade så mycket
att han var tvungen att fråga om det hade hänt något, haha jag tyckte att det var SÅ pinsamt just då
men nu kan jag lätt tänka tillbaks och skratta åt det :)
och jag minns första gången jag och densjukakillens läppar nuddades första gången
jag minns att vi skulle på bio, jag satt vid datorn och kollade efter några filmer
sen pussade han mig kinden, snurrade runt stolen så vi vart öga mot öga och sen pussade han mig på munnen
jag ba: whuuuuuuuuuttttttttttt
hatar att jag älskade det för jag hatar honom så innerligt nu.
men iallafall just DEN stunden var väl mysig. men inte det som kom långt efter...
vill inte gå in på det för det suger så jävla hårt. vill vara glad
lalala...
snart jul.
fan va kul :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0