.......är bezt!

om jag ska vara helt ärlig så tror jag att det är ungefär 0 personer som läser här atm
men ahhhhh iallafall
har velat skriva ,men inte riktigt vetat vilka ord att använda till att beskriva mina tankar och känslor just nu
kan dock tillägga att en halvfull nr2 ringde mig igår natt och då jag sa att jag precis var på väg att lägga mig
så blev han besviken för han tyckte ju att vi skulle prata, efteråt ångrade jag mig direkt för efter bara
några minuter sa han att han skulle låta mig få sova
dock så hann jag höra några söta ord ifrån honom så det kändes ju bra
hans röst var rätt så sweeet och han sa en del knäppa saker "fucking shit asså" ex.
han tyckte det var konstigt att jag sett honom så många gånger men att han aldrig sett mig
han påstod att jag stått med kikare och jag påstod att han var blind då blev han sur på skoj och ba
"EY"
jaaaaa...... jag är lite sådär halvt glad just nu kan man säga :)
vill prata med honom nunununu men jag skulle tro att han sover
det är iallafall vad jag tror utifrån hans personliga meddelande på msn
i better not wake him up

kommer det fler sånna här stunder lär jag skina som en sol ganska ofta :D
löjligt? ja faktiskt :) men jag bryr mig inteeeeeeeeeeeee


when i saw u in town i couldn´t believe my eyes
omg is that him? tänkte jag
så jävla snyggggggggggggggg

(jo han är mer än bara snygg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0