action speaks louder than words

så har folk börjat smälla lite raketer
hundarna är inte ett stort fan av sånt kan jag säga
menmen.

nu babblar jag: (just so u know)

magen är orolig
ångesten har vaknat till liv
tankarna har traskat iväg
himlen är ovanligt blå
i can hear everybody speak but i don´t know about what


på vissa stadium är vi så lika
och på andra totalt olika
känner för att spy samtidigt som jag vill krypa närmare
det tar tag i mitt hjärta och dunkar takten ur det
jag kan inte slita mig loss men försöker ändå inte

jag försöker och försöker, men försöker jag egentligen så mycket?

should i take distance or just keep on going?

jag skulle kunna komma på tio anledningar till att fortsätta
jag skulle kunna komma på tio anledningar till att sluta
(but then again, i don´t even know you, so who am i to tell what you think and not)


LET IT ROCK
LET IT ROCK
LET IT ROCK


nyårsafton
idag ja, hade egentligen några planer inför idag
men såklart sabbades dom, vem försöker jag lura egentligen?
klart dom sabbades, varför förväntade jag mig ens något?
jag måste verkligen sluta ta några personer för givet.
ska äta mycket gott och sen pallra mig ner på stan
blunda då klockan slår tolv (vill inte se alla jävla förälskade par)
avis much? JAA.
om jag fick önska mig en sak vet jag precis vad jag skulle önska mig
.. ...... ..... .... .... .. ..

jag har fått så många chanser, och jag måste börja ta dom innan dom tar slut.
det ska bli ett av mina nyårslöften
oavsett hur svårt det kommer bli så måste jag våga mer
oavsett vad som händer får jag aldrig falla, bara fortsätta gå
men om jag mot förmodan skulle råka falla, måste jag upp fort efteråt

jag har babblat så mycket att jag sjäv inte ens minns vad hälften av det jag skrev handlade om
meeen det är tanken som räknas?

one look at you and it would keep me warm all night long

alltså är jag påväg att dö av hunger snart eller?
och nej inte DEN sorts hunger
mat har jag redan ätit för mycket av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0